Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu zaprasza do Kina Studyjnego na projekcje filmów, w dniach 11-17 lutego. Warto wspomnieć, że 14 lutego zaplanowano specjalny, walentynkowy pokaz.
KALENDARZ PROJEKCJI 11 II – 17 II 2022
11 – II (piątek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat
12.15 – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat
13.45 – Filmy dla dzieci – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat
15.45 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (premiera)
17.45 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
20.00 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (premiera)
12 – II (sobota)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat
Tylko na zamówienia – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat
13.45 – Filmy dla dzieci – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat
15.45 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (premiera)
18.00 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (premiera)
20.00 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
13 – II (niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat
Tylko na zamówienia – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat
13.45 – Filmy dla dzieci – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat
15.45 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (premiera)
17.45 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
20.00 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (premiera)
14 – II (poniedziałek)
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat
Tylko na zamówienia – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat
11.45 – Filmy dla dzieci – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat
13.45 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (premiera)
16.00 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (premiera)
18.00 – Dyskusyjny Klub Filmowy – Walentynkowy pokaz przedpremierowy – PIOSENKI O MIŁOŚCI, obyczajowy, Polska, od 15 lat
20.00 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
15 – II (wtorek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat
Tylko na zamówienie – Filmy dla dzieci – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat
Tylko na zamówienie – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat
15.45 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (premiera)
17.45 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
20.00 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (premiera)
16 – II (środa)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat
Tylko na zamówienia – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat
13.45 – Filmy dla dzieci – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat
15.45 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (premiera)
18.00 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (premiera)
20.00 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
17 – II (czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – MARTIN I MAGICZNY LAS, familijny, dubbing, Niemcy, Słowacja, Czechy, dubbing, od 7 lat (ostatni dzień)
Tylko na zamówienia – MOJA MAMA GORYLICA, Szwecja, animowany, dubbing, od 6 lat (ostatni dzień)
13.45 – Filmy dla dzieci – SKARB MIKOŁAJKA, familijny, Francja, od 7 lat (ostatni dzień)
15.45 – (NIE) DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE, Włochy, od 15 lat (ostatni dzień)
17.45 – ŚMIERĆ NA NILU, USA, Wielka Brytania, od 15 lat (premiera)
20.00 – OCZY TAMMY FAYE, USA, od 15 lat (ostatni dzień)
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl
KASA KINA CZYNNA:
poniedziałek: pół godziny przed pierwszym seansem, do rozpoczęcia ostatniego seansu.
wtorek- piątek: od 10.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.
sobota- niedziela: od 12.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.
Uwaga! – NIE GRAMY REKLAM – Spóźniający się przeszkadzają innym widzom.
Ceny biletów:
– tani poniedziałek: 13 zł, wtorek – czwartek: 17 zł, piątek – niedziela: 20 zł
– filmy dla dzieci: 15 zł
– bilety grupowe (powyżej 5 widzów, w dowolny dzień) – 15 zł
– pokazy przedpremierowe – 23 zł
– Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 26 zł
– Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej – 12 zł
– bilet prezent, jest to jednoosobowe zaproszenie do kina na dowolny seans filmowy, oprócz pokazów: specjalnych, przedpremierowych i Sztuki na Ekranie, czas wykorzystania – 3 miesiące od daty zakupu, cena 20 zł.
– karnet (ważny do 30 VI 2022), na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego – 33 zł,
– wejściówka na jeden film w ramach DKF w poniedziałek – 13 zł,
– w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach DKF, obowiązują ceny na dany dzień.
Wszystkie filmy na zamówienia zbiorowe dostępne są w późniejszych terminach.
Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane
Zastrzegamy sobie prawo zmian repertuaru z przyczyn niezależnych od Kina MCSW Elektrownia.
OPISY PREMIER:
OCZY TAMMY FAYE, dramat, biograficzny, reż. Michael Showalter, USA 2021 (104’)
Film „Oczy Tammy Faye” przybliża niezwykłą historię sukcesów i niepowodzeń telewizyjnej ewangelistki Tammy Faye Bakker. W latach 70. i 80. ubiegłego stulecia Tammy Faye i jej mąż Jim Bakker zbudowali od podstaw największą na świecie religijną sieć medialną oraz chrześcijański park rozrywki. Tammy cieszyła się szczególnym szacunkiem, głosząc przesłanie miłości, akceptacji i prawa do szczęścia. Do legendy przeszła nie tylko jej otwartość i życzliwość wobec ludzi z różnych środowisk, ale również jej wyjątkowy głos i charakterystyczny makijaż. Jednak nieprawidłowości finansowe, intrygi konkurentów oraz skandale doprowadziły do upadku misternie skonstruowanego imperium.
ŚMIERĆ NA NILU, kryminał, reż. Kenneth Branagh, USA, Wielka Brytania 2022 (127’)
Thriller detektywistyczny w reżyserii Kennetha Branagha na motywach powieści Agathy Christie z 1937 r. Sielankowy nastrój miodowego miesiąca młodej pary, spędzającej podróż poślubną na luksusowym statku rzecznym, zostaje przerwany przez ponure zdarzenie. Beztroska wycieczka po Egipcie zmienia się w poszukiwania mordercy, na czele których staje jeden z uczestników rejsu po Nilu, niezawodny Hercules Poirot. Egzotyczna, tajemnicza i niepozbawiona niebezpieczeństw sceneria stanowi znakomite tło tej mrocznej opowieści o obsesyjnej miłości i jej tragicznych skutkach.
Tym bardziej, że historia – jak rzeka – wije się w niezwykle zagadkowy sposób, nie pozwalając widzom odgadnąć zakończenia aż do finałowej, szokującej demaskacji.
Śmierć na Nilu ma naprawdę wyśmienitą obsadę. Słynnego detektywa, Herkulesa Poirota, zagra sam reżyser filmu, Kenneth Branagh. Oprócz niego na ekranach pojawią się m.in.: Gal Gadot, Armie Hammer, Annette Bening, Emma Mackey, Rose Leslie, Letitia Wright, Tom Bateman, a także Jennifer Saunders
Pokazy Walentynkowe:
(NIE ) DŁUGO I SCZĘŚLIWIE, reż. Paolo Costella, komedia, Włochy 2021 (101’)
Najnowszy film twórców Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie.
Bohaterami filmu (Nie)długo i szczęśliwie są cztery małżeństwa, które dowiadują się, że ich śluby były nieważne, bo zostały udzielone przez osobę podszywającą się pod księdza. Mają miesiąc na podjęcie decyzji o przyszłości swoich związków. Czy zgodzą się po raz kolejny powiedzieć sobie tak, a może wykorzystają tę nadarzającą się okazję do poszukania nowej życiowej szansy?
Mamy tu Paolę (Claudia Pandolfi) i Andreę (Filippo Nigro) — ta dwójka bardzo się kocha, tyle że gdy on bardzo chce mieć dziecko, ona woli karierę i wizję awansu. Poznajemy również Vita (Fabio Volo) i Sarę (Ambra Angiolini), parę już po rozwodzie, która szczerze się nienawidzi. Łączy ich syn, którym Vito niemal się nie zajmuje. Są też dwie pozornie szczęśliwe pary, Edo i Giada (Luca Bizzarri i Carolina Crescentini) oraz Mark i Viola (Paolo Kessisoglu i Claudia Gerini), których życie wydaje się ze sobą nierozerwalnie splecione, przynajmniej do czasu.
Costello i Genovese znów zastanawiają się więc nad szczerością w naszych związkach, pokazują, że każdy ma większe i mniejsze sekrety skrywane przed drugą połówką. Co ciekawe, początkowo groteskowa sytuacja, w której znalazły się pary, utrzymana jest w dość lekkim tonie, bo i na starcie historii bohaterowie otwarcie żartują sobie z tego, co im się przytrafiło. Ale wraz z rozwojem akcji, kiedy — jak można się domyślać — na jaw wychodzą głęboko skrywane tajemnice, a niezabliźnione rany z przeszłości zostają na nowo rozdrapane — również twórcy zaczynają traktować swoją historię bardziej serio.
PIOSENKI O MIŁOŚCI, reż. Tomasz Habowski, dramat, Polska 2021 (90’).
„Piosenki o miłości” okazały się największym przebojem ostatniego festiwalu w Gdyni. Debiut Tomasza Habowskiego to mocny, nowy głos polskiego kina. Słodko-gorzki jak najlepszy indie popowy kawałek i uderzający w najczulsze struny – tam gdzie miłość spotyka się z kalkulacją, a pasja z karierą. Romantyczne „Piosenki…” zachwycą z pewnością fanów „Frances Ha”, „Once” czy „Przed wschodem słońca”.
Ona jest dziewczyną z bloku w małym mieście, on pochodzi z zamożnej, znanej warszawskiej rodziny. Ona kelneruje i śpiewa o tym, co jej w duszy gra, on marzy o wydaniu płyty, którą utarłby nosa sławnemu ojcu-aktorowi. Poznają się, gdy ona obsługuje przyjęcie, na którym on się bawi. Połączy ich miłość do muzyki, rozdzielą ambicje i marzenia. Kruche uczucie, które rodzi się między nimi, cały czas wystawiane jest na próbę: ona wciąż przed nim ucieka, on potrafi łgać jak z nut. Czy dwa tak różne brzmienia mogą się zestroić? Ile razy w życiu możliwy jest bis?
Film Tomasza Habowskiego to także opowieść o kobiecej walce o niezależność i dochodzeniu do własnego głosu. Debiutująca w kinie wokalistka The Dumplings, Justyna Święs, wykreowała postać, która łączy niesamowity talent z równie potężnym brakiem wiary w siebie. Ale „Piosenki o miłości” śpiewane są w duecie: Święs i świetny w roli pogubionego chłopaka Tomasz Włosok („Boże Ciało”, „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”) tworzą elektryzującą parę, między którą emocje przeskakują jak iskry. Wokół nich orbitują gwiazdy sceny i ekranu, między innymi Andrzej Grabowski, Patrycja Volny, Krzysztof Zalewski, Iga „Ofelia” Krefft.
Fantastyczną muzykę do filmu skomponował Kamil „Holden” Kryszak, współpracujący z Marceliną czy duetem Karaś/Rogucki.
KINO NA WALENTYNKI W ELEKTROWNI
Elektrownia zaprasza na pokazy filmowe na Walentynki, w poniedziałek, 14 lutego.
Ukochanej osobie można też podarować bilet – prezent, do wykorzystania przez 3 miesiące od daty zakupu, cena 20 zł, szczegóły na www.mcswelektrownia.pl, zakładka kino.
(NIE ) DŁUGO I SCZĘŚLIWIE, reż. Paolo Costella, komedia, Włochy 2021 (101’)
Najnowszy film twórców Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie.
Bohaterami filmu (Nie)długo i szczęśliwie są cztery małżeństwa, które dowiadują się, że ich śluby były nieważne, bo zostały udzielone przez osobę podszywającą się pod księdza. Mają miesiąc na podjęcie decyzji o przyszłości swoich związków. Czy zgodzą się po raz kolejny powiedzieć sobie tak, a może wykorzystają tę nadarzającą się okazję do poszukania nowej życiowej szansy?
Mamy tu Paolę (Claudia Pandolfi) i Andreę (Filippo Nigro) — ta dwójka bardzo się kocha, tyle że gdy on bardzo chce mieć dziecko, ona woli karierę i wizję awansu. Poznajemy również Vita (Fabio Volo) i Sarę (Ambra Angiolini), parę już po rozwodzie, która szczerze się nienawidzi. Łączy ich syn, którym Vito niemal się nie zajmuje. Są też dwie pozornie szczęśliwe pary, Edo i Giada (Luca Bizzarri i Carolina Crescentini) oraz Mark i Viola (Paolo Kessisoglu i Claudia Gerini), których życie wydaje się ze sobą nierozerwalnie splecione, przynajmniej do czasu.
Costello i Genovese znów zastanawiają się więc nad szczerością w naszych związkach, pokazują, że każdy ma większe i mniejsze sekrety skrywane przed drugą połówką. Co ciekawe, początkowo groteskowa sytuacja, w której znalazły się pary, utrzymana jest w dość lekkim tonie, bo i na starcie historii bohaterowie otwarcie żartują sobie z tego, co im się przytrafiło. Ale wraz z rozwojem akcji, kiedy — jak można się domyślać — na jaw wychodzą głęboko skrywane tajemnice, a niezabliźnione rany z przeszłości zostają na nowo rozdrapane — również twórcy zaczynają traktować swoją historię bardziej serio.
PIOSENKI O MIŁOŚCI, reż. Tomasz Habowski, dramat, Polska 2021 (90’).
„Piosenki o miłości” okazały się największym przebojem ostatniego festiwalu w Gdyni. Debiut Tomasza Habowskiego to mocny, nowy głos polskiego kina. Słodko-gorzki jak najlepszy indie popowy kawałek i uderzający w najczulsze struny – tam gdzie miłość spotyka się z kalkulacją, a pasja z karierą. Romantyczne „Piosenki…” zachwycą z pewnością fanów „Frances Ha”, „Once” czy „Przed wschodem słońca”.
Ona jest dziewczyną z bloku w małym mieście, on pochodzi z zamożnej, znanej warszawskiej rodziny. Ona kelneruje i śpiewa o tym, co jej w duszy gra, on marzy o wydaniu płyty, którą utarłby nosa sławnemu ojcu-aktorowi. Poznają się, gdy ona obsługuje przyjęcie, na którym on się bawi. Połączy ich miłość do muzyki, rozdzielą ambicje i marzenia. Kruche uczucie, które rodzi się między nimi, cały czas wystawiane jest na próbę: ona wciąż przed nim ucieka, on potrafi łgać jak z nut. Czy dwa tak różne brzmienia mogą się zestroić? Ile razy w życiu możliwy jest bis?
Film Tomasza Habowskiego to także opowieść o kobiecej walce o niezależność i dochodzeniu do własnego głosu. Debiutująca w kinie wokalistka The Dumplings, Justyna Święs, wykreowała postać, która łączy niesamowity talent z równie potężnym brakiem wiary w siebie. Ale „Piosenki o miłości” śpiewane są w duecie: Święs i świetny w roli pogubionego chłopaka Tomasz Włosok („Boże Ciało”, „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa”) tworzą elektryzującą parę, między którą emocje przeskakują jak iskry. Wokół nich orbitują gwiazdy sceny i ekranu, między innymi Andrzej Grabowski, Patrycja Volny, Krzysztof Zalewski, Iga „Ofelia” Krefft.
MCSW Elektrownia zastrzega sobie prawo zmian repertuaru
Pełny repertuar dostępny na www.mcswelektrownia.pl
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60