Komedia obyczajowa oraz Stracone Złudzenia, to dwie nowe propozycje jakie zostaną wyświetlone w radomskiej „Elektrowni”. Poniżej przedstawiamy kalendarz projekcji 12-18 sierpnia.
KALENDARZ PROJEKCJI 12 VIII – 18 VIII 2022
12 VIII (piątek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
13.45 – Filmy dla dzieci – LENA I ŚNIEŻEK, familijny, przygodowy, USA, dubbing, od 7 lat
15.30 – STRACONE ZŁUDZENIA, Francja, od 15 lat (premiera)
18.15 – KAŻDY WIE LEPIEJ, Polska, od 15 lat
20.00 – BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, Francja od 15 lat (premiera)
13 – 14 VIII (sobota – niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
14.30 – Filmy dla dzieci – LENA I ŚNIEŻEK, familijny, przygodowy, USA, dubbing, od 7 lat
16.15 – BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, Francja od 15 lat (premiera)
18.15 – KAŻDY WIE LEPIEJ, Polska, od 15 lat
20.00 – STRACONE ZŁUDZENIA, Francja, od 15 lat (premiera)
15 VIII (poniedziałek)
KINO NIECZYNNE
16 – 17 VIII (wtorek – środa)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
13.45 – Filmy dla dzieci – LENA I ŚNIEŻEK, familijny, przygodowy, USA, dubbing, od 7 lat
15.30 – STRACONE ZŁUDZENIA, Francja, od 15 lat (premiera)
18.15 – KAŻDY WIE LEPIEJ, Polska, od 15 lat
20.00 – BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, Francja od 15 lat (premiera)
18 VIII (czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
14.30 – Filmy dla dzieci – LENA I ŚNIEŻEK, familijny, przygodowy, USA, dubbing, od 7 lat (ostatni dzień)
16.15 – BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, Francja od 15 lat (ostatni dzień)
18.15 – KAŻDY WIE LEPIEJ, Polska, od 15 lat (ostatni dzień)
20.00 – STRACONE ZŁUDZENIA, Francja, od 15 lat (ostatni dzień)
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl
KASA KINA CZYNNA:
Poniedziałek – niedziela: pół godziny przed pierwszym seansem, do rozpoczęcia ostatniego seansu.
Uwaga! – NIE GRAMY REKLAM – Spóźniający się przeszkadzają innym widzom.
Ceny biletów:
– tani poniedziałek: 13 zł, wtorek – czwartek: 17 zł, piątek – niedziela: 20 zł
– filmy dla dzieci: 15 zł
– bilety grupowe (powyżej 5 widzów, w dowolny dzień) – 15 zł
– pokazy przedpremierowe – 23 zł
– Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 26 zł
– Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej – 12 zł
– karnet (w sprzedaży od 1 IX 2022, ważny do 31 XII 2022) na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego – 33 zł,
– wejściówka na jeden film w ramach DKF w poniedziałek – 13 zł,
– w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach DKF, obowiązują ceny na dany dzień.
– bilet prezent, jest to jednoosobowe zaproszenie do kina na dowolny seans filmowy, oprócz pokazów: specjalnych, przedpremierowych i Sztuki na Ekranie, czas wykorzystania – 3 miesiące od daty zakupu, cena 20 zł.
Wszystkie filmy na zamówienia zbiorowe dostępne są w późniejszych terminach.
Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane
Zastrzegamy sobie prawo zmian repertuaru z przyczyn niezależnych od Kina MCSW Elektrownia.
OPISY PREMIER:
BIEGACZ, DZIWKA, ARAB, MĄŻ, komedia obyczajowa, reż. Alain Guiraudie, Francja 2022, 100’
Trzydziestopięcioletni Médéric zakochuje się bez pamięci w starszej prostytutce imieniem Isadora. Na drodze tego uczucia staje nie tylko zazdrosny mąż kobiety, ale i atak terrorystyczny, jaki zaburza spokój w sennym francuskim Clermond-Ferrand.
Miasto pogrąża się w panice, poszukiwania sprawców trwają, a za potencjalnego napastnika uchodzi każdy o nieco bardziej śniadej karnacji. Wśród podejrzanych jest także Sélim, bezdomny młody mężczyzna o arabskich korzeniach. Médéric udziela mu schronienia przed zimowym chłodem i pozwala ogrzać się na klatce schodowej kamienicy, w której mieszka. Nie spotyka się to z dobrym przyjęciem ze strony nieufnych sąsiadów. Ryzyko poważnego konfliktu, miłosne szaleństwo i coraz większa sympatia dla Sélima sprawiają, że uporządkowane życie Médérica zmienia się bezpowrotnie.
STRACONE ZŁUDZENIA, reż. Xavier Giannoli, dramat historyczny, Francja 2021 (149’)
Pochodzący ze zdeklasowanej i zubożałej rodziny poeta Lucien (Benjamin Voisin) nawiązuje romantyczną relację z lokalną arystokratką i mecenaską Madame de Bargeton (Cécile de France).
Ów mezalians wiedzie chłopca aż na ubłocone paryskie ulice, gdzie roi się od takich jak on: utalentowanych, ambitnych, niemających nic do stracenia idealistów. Czeka ich w stolicy dobrze opłacany cynizm albo poetyczne klepanie biedy. Pióro w służbie sowicie opłacanych kalumnii lub pochlebstw, bądź wierność sprzedającej się kiepsko sztuce.
Którą ze ścieżek wybierze bohater, by wedrzeć się na salony…