Mazowieckie Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia” w Radomiu przedstawia kalendarz projekcji na nadchodzące dni.
KALENDARZ PROJEKCJI 14 I – 20 I 2022
14 – 15 I (piątek- sobota)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
14.15 – Filmy dla dzieci – MOJE ŻYCIE TO CYRK, Kanada, Francja, dubbing, od 9 lat (premiera)
15.45 – BENEDETTA, Belgia, Francja, Holandia, od 18 lat
18.15 – HISZPAŃSKI ROMANS, Włochy, USA, od 15 lat
20.00 – TITANE, Belgia, Francja, od 18 lat (premiera)
16 I (niedziela)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
14.45 – Filmy dla dzieci – MOJE ŻYCIE TO CYRK, Kanada, Francja, dubbing, od 9 lat (premiera)
16.15 – Sztuka Na Ekranie – FRIDA KAHLO: VIVA LA VIDA, dokumentalny, Wielka Brytania, Włochy, od 12 lat
18.15 – HISZPAŃSKI ROMANS, Włochy, USA, od 15 lat
20.00 – TITANE, Belgia, Francja, od 18 lat (premiera)
17 I (poniedziałek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – Filmy dla dzieci – MOJE ŻYCIE TO CYRK, Kanada, Francja, dubbing, od 9 lat (premiera)
14.30 – HISZPAŃSKI ROMANS, Włochy, USA, od 15 lat
16.15 – TITANE, Belgia, Francja, od 18 lat (premiera)
18.15 – Dyskusyjny Klub Filmowy – UCIECZKA NA SREBRNY GLOB, dokumentalny, Polska, od 15 lat (premiera)
20.00 – BENEDETTA, Belgia, Francja, Holandia, od 18 lat
18 – 19 I (wtorek – środa)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – Filmy dla dzieci – MOJE ŻYCIE TO CYRK, Kanada, Francja, dubbing, od 9 lat (premiera)
15.45 – BENEDETTA, Belgia, Francja, Holandia, od 18 lat
18.15 – HISZPAŃSKI ROMANS, Włochy, USA, od 15 lat
20.00 – TITANE, Belgia, Francja, od 18 lat (premiera)
20 I (czwartek)
Seanse dopołudniowe tylko na zamówienia
Tylko na zamówienia – Filmy dla dzieci – MOJE ŻYCIE TO CYRK, Kanada, Francja, dubbing, od 9 lat (ostatni dzień)
15.30 – TITANE, Belgia, Francja, od 18 lat (ostatni dzień)
17.30 – BENEDETTA, Belgia, Francja, Holandia, od 18 lat (ostatni dzień)
20.00 – HISZPAŃSKI ROMANS, Włochy, USA, od 15 lat (ostatni dzień)
Informacje pod nr tel. (48) 383 60 77, (48) 386 16 60, a także na stronie internetowej www.mcswelektrownia.pl
KASA KINA CZYNNA:
poniedziałek: pół godziny przed pierwszym seansem, do rozpoczęcia ostatniego seansu.
wtorek- piątek: od 10.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.
sobota- niedziela: od 12.00 do rozpoczęcia ostatniego seansu.
Uwaga! – NIE GRAMY REKLAM – Spóźniający się przeszkadzają innym widzom.
Ceny biletów:
– tani poniedziałek: 13 zł, wtorek – czwartek: 17 zł, piątek – niedziela: 20 zł
– filmy dla dzieci: 15 zł
– bilety grupowe (powyżej 5 widzów, w dowolny dzień) – 15 zł
– pokazy przedpremierowe – 23 zł
– Sztuka Na Ekranie, pokazy specjalne – 26 zł
– karnet (ważny do 30 VI 2022), na trzy dowolnie wybrane filmy w ramach Dyskusyjnego Klubu Filmowego – 33 zł,
– wejściówka na jeden film w ramach DKF w poniedziałek – 13 zł,
– w pozostałe dni tygodnia w których są pokazy w ramach DKF, obowiązują ceny na dany dzień.
Wszystkie filmy na zamówienia zbiorowe dostępne są w późniejszych terminach.
Uwaga! Miejsca na widowni są numerowane
Zastrzegamy sobie prawo zmian repertuaru z przyczyn niezależnych od Kina MCSW Elektrownia.
OPISY PREMIER:
TITANE, muzyczny, biograficzny, reż. Julia Ducournau, Francja, Belgia 2021, od 18 lat (108’)
Nagrodzony Złotą Palmą na 74. festiwalu w Cannes film Julii Ducournau zaczyna się od emocjonalnej eksplozji, po której napięcie nieustanie rośnie – aż do ostatniej sekundy tej zdumiewającej, atakującej wszystkie zmysły historii.
„Titane” rozsadza ekran: demolując granice gatunków, włamując się do męskich filmowych fantazji, przebijając – ostrym szpikulcem, który wsuwa później we włosy – balony naszych oczekiwań. Alexia (Agathe Rousselle), posiadaczka tytanowych płytek, złych wspomnień i niezwykle ponętnego ciała, które nie ulega korozji, nie pozwala się lubić i nie daje się nie kochać. Jej życie jest jak rajd Paryż-Dakar: rozpaczliwie walczysz o przetrwanie i nigdy nie wiesz co będzie za zakrętem. Może baśń? Może horror? Melodramat? Feministyczna przypowieść o wewnętrznej przemianie? Choć wydaje się to niemożliwe, w „Titane” spotyka się wyobraźnia Davida Cronenberga, Luca Bessona i Claire Denis. Ducournau bezbłędnie łączy pozornie odległe stylistyki i światy, które tańczą, jak im zagra – na dyskotece w remizie.